روز بلاگ!! :)

گنجیشک

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۳ ب.ظ

الان من توی حیاط بساط پهن کردم و دارم از فضای اینجا لذت میبرم،

ولی اصلن فکرشم نکن که به اختیار خودم اومدم!!

حاج خانوم ما رو گذاشته اینجا توی حیاط بپا!! 

یعنی حواسمون به گنجیشکا و گربه ها باشه، تا چیزایی که پهن کرده توی حیاط از دسترس(نوکرس) شون دور باشه.

...

منم خوابم میااااااد، الان با پتو و تشک هستم، شاید دیدی خوابم برد!

 پ ن: 

به دلایلی خوابم نبرد!!!

مثلا: حاج خانوم همین وسط برام شربت آورد، یه خورده بعدش میوه!! :)

#end

  • ۹۴/۰۷/۱۸

نظرات  (۳)

حاجی خونه ما هم همکف و قدیمیه ولی این گنجشک ها نمیان چرا اینورا همش میان خونه شما :))))))))
پی نوشت نظر آبجی برف دونه اولا بگم الان همه از دست آپارتمان ها عاصی هستن و متاسفانه خودشون هم خواه یا نخواه روزی آپارتمان نشین میشن:(
دوما این خونه های آپارتمانی که زیاد تو ساخت و تاسیساتش کار کردیم یک پارکینگ و حیاط کوچک دارند معمولا حیاطشون مشترکه اونجور نیست، بساط بشه کرد و بقول شما گرفت خوابید هههههه.ماشین زیاد داره و باغچه کم و متاسفانه خبر از پرنده هم نیست توش مگر تو قفس که زیاد دیدم تو خونه ها
پاسخ:
بخاطر این که ما باهاشون مهربونیم، شما هم مهربونی کنید که بیان خونتون :)

نه متاسفانه :(
اون خونه ی خوشگل و دوس داشتنی من که بچگی م در اون سپری شد، رو پدرم خراب کردن و الان جاش یه آپارتمان 4 طبقه دارن می سازن و ما فعلا تا آماده شدنش تو طبقه سوم یه آپارتمان کوچیک اجاره نشین هستیم :(
پاسخ:
:(
ایشالا اون آپارتمانه که حیاط داره؟
چه باحال :)

چقد دلم حیاطمونو می خواد :(


پاسخ:
:)
مگه دیگه حیاطتونو ندارین؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Get Adobe Flash player