روز بلاگ!! :)

عمل به مستحبات

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

ساعت 11 صبح که با تلفن یکی از دوستان از خواب بیدار شدم، شروع کردم به صبحونه خوردن که یادم افتاد به استحباب خواب قیلوله

به هر حال خوبه آدم فقط واجبات رو عمل نکنه! و بعضی وقتا به مستحبات هم دل بده.

#end

  • ۹۴/۰۷/۲۷

نظرات  (۱)

به شرط اینکه این شکلی نشه:

 رفتم خونه پــــــــدر 3 تاشهـــــــید ،

یه خورده احوالپـــــــرسی کردم گفتـــــــم کجا وضــــــــو بگیرم ؟

گفتش ک دوســـــــه تا پلـــــــه باید بــــــــری پایین ،

رفتم وضــــــــو گرفتم دیدم پیرمـــــــرد حولـــــــه آوارده ،

گفت:حولــــــــه آواردم دســــــــت و صورتت و خشــــــــک کنی !

گفتم:حدیــــــث داریم ک اگه وضـــــــو گرفتید جای وضـــــو رو خشـــــک نکنید ثوابـــــش30برابره،

پدر 3تاشهیـــــــد جواب داد :

حدیث نداریــــــــم ک اگه یه پیرمــــــرد ک با درد پا بـــــــــرات حوله آورد خیطـــــــش نکن؟!

باشرمنـــــــدگی گفتم :من علــــــم دیــــــن دارم ، فهـــــــم دیـــــــــن ندارم ...

http://labkhande74.blogfa.com/
پاسخ:
توی تلوزیون خودشون تعریف کردن، قشنگ بود.
ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Get Adobe Flash player