روز بلاگ!! :)

موقت

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ق.ظ

الان دارم میرم یه درسی رو به یه نفر بدم که میان ترم داره

تازه اصلا من اون درسه را پاس هم نکردم، و تا حالا اصلا نخوندم......

ب ن:

بدیش اینه که اون بنده خدا خوابش با من هماهنگ نیست، من که میخوابم اون بیدار میشه (البته بعضی مواقع با یه مقدار همپوشانی)

و من مجبورم طبق برنامه اون پیش برم امروزم

#end

  • ۹۴/۰۸/۱۹

استاتیک

نظرات  (۴)

:)
پاسخ:
:)!
نپرسیدم درسه چی بود
اونو فهمیده بودم استاتیک بود

عرض کردم خب که چی؟ ینی که چی بشه همچین چیزیو نوشتین اینجا توی یه وبلاگ؟!

پاسخ:
هیچی،
یه خورده توی جو این شبکه های اجتماعی حل شدم شاید!! :) بعضیاشون وضعیت ساعت به ساعتشونو میذارن که خب ما هم خیلی موقع ها مسخرشون میکردیم(حالا نه دقیقا مسخره!)

ولی خب این مساله که من باید برم درسی رو که خودم تا حالا ندیدم رو به یکی دیگه که میان ترم داره درس بدم(یادگیری و یاددهی همزمان) این یه خورده یه جوریه....
الانم اومدم استراحت باید عصر برم ادامه!!

ولی کلیتش همون جمله اوله ......
سایتتون بیسته خیلی از سایتتون خوشم اومد.
پاسخ:
کار خوبی میکنید خوشتون اومده :)
آیا این یک نظر تبلیغاتی است؟؟؟؟!!!!!

بات
خب چی؟!
:|
پاسخ:
استاتیک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Get Adobe Flash player