روز بلاگ!! :)

دست پخت های خودمانی

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ

به نظرم یکی از برنامه های مفید تلویزیون همین "دست پخت های خودمانی" شبکه دو هست.

نمیخوام بگم کامله و انتقاد بهش وارد نیست، اما جهت گیری این برنامه برای جلوگیری از تخریب فرهنگ آشپزی در خانه، خیلی مفید است.

پ ن:

من هیچ وقت این برنامه را از اول تا آخرش ندیدم!!

#end

  • ۹۴/۰۸/۲۷

نظرات  (۲)

من از اولاش که جذاب بود و بازیگر می اوردند خوشم میومد اما
اما این اواخر نه تنها آدم های معمولی رو میارن داورش ام خارجی بود و فقط گیر میداد که چرا پوست ها رو سطل آشغال نریختین چرا سبزی که برا یتزئین اضاف کردین زیاد مونده  چیکار میخواین بکنین.یادمه یکی خوب جوابش رو داد گفت من مادرم از بچگی بهم آشپزی یاد داده از بچگی با آشپزی بزرگ شدم و هر وقت سبزیو موادی که بشه تو ترشی استفاده کرد همه رو میندازیم تو یه ظرف سرکه یا اگر سیب زمینی پوست کنده زیاد بود یا بادمجان وست کنده میزاریم تو ظرف آب که سالم بمونه برای وعده بعد و داور با سمج بازی بجای آشپزی که هدف برنامه بود با زبون خارجی سعی داشت باز تخریب کنه و بگه نه ارزش غذایی خوراکی با نگه داشتن و فریز کردن میاد پایین.
خلاصه این آشپزی نبود بیشتر حاشیه های آشپزی بود ولی میگم با وجود تبلیغ پاستا و محصولات دیگه اون بازیگرا و سری اول آشپزی که اجرا شد خوب بود.
پاسخ:
جالبه، اطلاعات جدیدی بود....آخه من ندیدم!!
خب منم که تمام قد ازش دفاع نکردم:)

من که ندیدم تا بحال...

ولی فکر کنم آشگزی یاد گرفتن چیز خوبیست...!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Get Adobe Flash player