روز بلاگ!! :)

خواب روز

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ب.ظ

سوال اینجاست که دیدن خواب در روز چقدر معتبر است؟ و آیا تعبیر دارد؟

خوابی دیدم عجیب،

شاید هم عجیب نباشد!!!

ولی جزییات زیاد داشت(نسبت به یک خواب معمولی)

فعلا فکر میکنم......

پ ن: 

یه تیکه هاییش رو برای خانواده تعریف کردم ولی کلش رو نمیدونم باید چیکار کنم...آیا باید ببرم جایی تعبیرش کنن؟

#end

  • ۹۴/۰۸/۰۳

نظرات  (۱)

سلام
داداش خواب روز به قول استاد اندیشه اسلامی ما تعبیر نداره.
اما من خودم از جاهای مختلفی شنیدم به اقتضای شرایط،داره
اما این رو هم بگم تا دلت بخواد از کتاب های تعبیر خوندم خواب نزدیک به سحر تعبیرش بیشتر از خوابهای دیگر است و زود تر تعبیر می شود...

پاسخ:
سلام
تعبیر خواب پیچیده تر از اینی هست که شما گفتی!،
زیاد به حرفای استاد اندیشتون فکر نکن. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Get Adobe Flash player