روز بلاگ!! :)

چشم هایش

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ق.ظ

"در مدح اموجی" یا "چرا استفاده از :) را توصیه میکنم"

بر طبق بررسی های علمای فن نتیجه این حاصل شده که این چیزی که ما بهش میگیم #ارتباطات از سه بخش ترکیب شده که هر کدوم سهمی از کل یک ارتباط دارند.نزدیک 70 درصد پیام از طریق بادی لنگویج منتقل میشه، همون لبخنده مثلا یا همین که طرف سرش رو انداخته پایین یا اینکه دستش تو جیبش هست یا نه. 25 درصد پیام هم از طریق لحن و استرس منتقل میشه مثلا بفرمایید یا بفرمایید (اولی یعنی برو گمشو دومی یعنی بیا تو) و 5 درصد بقیه از طریق کلمات.خب ما که نشستیم و با کیبرد با هم ارتباط برقرار میکنیم از این 5 درصد فقط میتونیم استفاده کنیم، برای همینه که در حضور :) یه کامنت میتونه کلی معنی متفاوتی پیدا بکنه

.اما بدانید که در کل بدون آی کانتکت ارتباط تان ناقص است. #چشم_هایش

#end

  • ۹۴/۰۸/۰۵

برگرفته

نظرات  (۲)

سلام.ببم فارسی را پاس بدار (:

 آی کانکت نَمَنَده ؟ بگو نگاه.۱واژه
بادی لنگویج=زبان بدن.
_________________________

حالا جدا از اون مطلب که علمای فن  میگن من خودم یه بار تو راه تو ماشین با شنیدن این صدای رادیو که داشت مطلب زیبایی میگفت:
راجع به اینکه نابینایان درک عمیق تری از منظور دیگران دارند.چون همه چیز را ب احساس خود و و با همه وجود میسنجند و سطحی نگری نمیکنند.
خیلی به فکر فرو رفتم که مثلا ما که الان داریم با اینترنت با هم صحبت میکنیم و یا با دوستان اس ام اس میدیم در مورد عمق صحبت ها و خیلی چیز ها تمرکز بیشتری داریم.
چه میدونم،مقایسه سختی هست.بی خیال.خسته شدم فکر کردم ههه 
پاسخ:
سلام
چشم، فارسی را سعی میکنیم پاس بداریم، ولی آخه اون متن مال من نیست، من فقط بازنشرش دادم
--------------------------
خوب رادیوهه درست میگفته، یعنی منظورش اینه که تصویرسازی عمیق تری از منظور دیگران دارن.
کلا متن نسبت به صدا، و صدا نسبت به فیلم، باعث تصوّر قوی تری توی آدم از ماجرا میشه، یعنی خودت به هر شکلی دوست داری میتونی ماجرا رو تصور کنی توی قوه خیال خودت.
این یه اصله به نظر من.
اصلن یکی از لذت های کتاب خوندن همینه، یا مثلن صدای یک نمایش رادیویی(مثل شبهای پیشاور) میتونه قوه خیال رو خیلی بیشتر از دیدن مثلا فیلمش تحریک کنه.
خب، به ترتیب متن، صدا و فیلم، دارای قابلیت برداشت وسیع تر و خلق خیالهای وسیع تر است.(از راست به چپ به سمت وسیعتر شدن)
ولی پرواضح است که به ترتیب متن، صدا و فیلم، به علت بعد وسیعتر بودن، باعث میشن منظور سازندشون با دقت کم تر برداشت بشن.(از راست به چپ به سمت دقت کم تر)
البته همه اینا بستگی به قدرت سازنده هم داره(نوشته های مثل منی که خیلی داغونن، رو بیشترش رو باید با تصور و خیال خودت بسازی!! :) )
بادی لنگوییج را بطور کل قبول دارم :)
خصوصا این لبخند لعنتی ته هر متن
یا چشم ها ! 
پاسخ:
خوبه، زبان بدن رو من هم قبول دارم، مهم اینه که چقدر بلدیم ازش استفاده کنیم، من که زبان اون شکلک ها رو اصی بلد نیستم!! :)
چشم ها رو بیخیال! داستان میشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Get Adobe Flash player