روز بلاگ!! :)

به خاطر اینکه توی اینجا گفته بودم یه تعداد افزونه خوب کروم معرفی میکنم، حالا شروع کردم به معرفی چند تایی از اونها. 

توی این پست چند تا افزونه کروم رو که به نظر خودم! افزونه های خوبی هستند رو معرفی میکنم.

چندتای دیگه هم هستن که ایشالا شاید توی پست های آینده بیارمشون.

به خاطر اینکه گوگل بعضی از محصولاتش رو برای ما فیلتر کرده(بعضی مواقع!!)، حتما آخر آخر این پُست(راهنمای نصب برای ایران) را بخونید.

(روی عنوان ها که کلیک کنین جمع میشن :) )

 

1- Adblock Plus 

همونطوری که از اسم این افزونه پیداست()، مورد استفادش بلوکه کردن تبلیغات ناخواسته، عکس های تبلیغاتی، فلش های تبلیغاتی، کلاً چیزهای تبلیغاتی هست. البته شما میتونید خودتون توش یکسری قوانین(options->add your own filter) تعریف کنید که مثلا من میخوام عکس های توی فلان سایت، یا فلش های فلان سایت بلوکه بشه (یا نشه). یا مثلا میتونید بگید اگه توی آدرس عکسی کلمه ... توش بود، اون عکس بلوکه بشه. 

مثلا اگه خواستید یه عکس رو توی صفحه اول یاهو بلوکه کنید، کافیه روش کلیک راست کنید و block element را بزنید، بعدش بهتون قانون مربوط به اون رو نشون میده و بعد هم تایید.

برای افرادی که میخوان حرفه ای کار کنن، آموزش تعریف قوانین برای فیلتر کردن توی اینجا اومده.

اصلا زندگی(مرور کردن اینترنت) با این افزونه خیلی قشنگتر میشه!

خب موارد استفاده های خاصش که خب خیلیه، حتما خیلی چیزا توی ذهنتون میاد(اگه نیومد بگین تا من بگم!)

کسی نیست که به این افزونه یا شبیه به این افزونه نیاز پیدا نکنه.

تازه میتونید سرعت لود شدن صفحتون برای سایت هایی که زیاد مرور میکنید رو هم بالا ببرید.

داشت یادم میرفت بگم که متن باز هم هست :)

ویدیوها : + و +

توضیحات خودشون: 

---------------------------

2- Disconnect 

یک افزونه خیلی خوب برای این که ببینید چه سایت هایی شما رو رهگیری(tracking) میکنند.

مثلا اگه توی فلان وبلاگ میرین، ببینین چه سایتهای شناخته شده مخصوص رهگیری شما رو با دیدن این صفحه، رهگیری میکنند، و البته سایت های دیگه ای هم که شما رو ممکنه رهگیری کنند رو میتونید ببینید. بعد از این که دیدین که چه سایت هایی دارند شما رو رهگیری میکنند، با استفاده از همین افزونه یا افزونه adblock میتوانید از رهگیری شدن جلوگیری کنید.

مثلا با زدن دکمه VisualizePage (که اون رو از آیکن نصب شده توی کرومتون میتونید انتخاب کنید)، میتونید همچین تصویری ببینید.

توضیحات خودشون : 

------------------

3- Text Mode 

صفحه رو بدون عکس و اینا ببینید، سبک...

توضیحات خودشون: 

------------------

خب، ظاهرا اینا بیشتر از نوع های فیلترکردنی بودن، ایشالا توی معرفی های بعدی از گروه های دیگه هم معرفی میکنم. توی این پست من فقط اینا رو معرفی کردم و آموزش کاملش رو ندادم، دیگه اونش میمونه برای خودتون، البته اگه سوالی بود درخدمتم.

دریافت این سه افزونه

------------------

ویدیوها:

آموزش نصب افزونه در کروم

لینک ها:

لینک1، 

------------------

راهنمای دانلود و نصب برای ایران:

+ یا +

نظرات  (۵)

شکست نفسی می کنی.به هر حال لینکی 
پاسخ:
ممنون
 سلام میخوای لینکت کنم؟
orbit
 باشه میگیرمش سر فرصت.ممنون از راهنمایی نمیدونستم خداییش فلش پلیر باید از تو خوده اینترنت نصب بشه و آپدیت بشه خلاصه یه چیزایی فهمیدم فکر میکردم نرم افزارش رو باید از بیرون بگیرم فقط از طریق سیستم نصب کنم .
این موزیلا سرعت دانلودش پایینه اصلا اپرا از همش سرعتش بالاتره.
پاسخ:
سلام
وبلاگ من ارزش لینک کردن رو نداره، حتی ممکنه دیگه هم ننویسم!

کروم خوبه، راضیم ازش
اگه زحمت نمیشه من اتفاقا فلش پلیرم زیاد نرمال نیست با موزیلا بیشتر میرم  وبلاگ ها ولی موقعی که میخوام فایلی آهنگی چیزی گوش کنم با کروم میرم .
فلش پلیر موزیلا رو میتونی بزاری برام راستی اگر شد ها نمیگم حتما یه دونه دانلود منیجر بذار که مثل این سایت ها آپدیت نشده نباشه بشه ازش استفاده کرد همش ارور نده بگه نسخه درست نیست و ازین حرفا نشد هم بیخیالش...
پاسخ:
خب.
فلش پلیر برای فایرفاکس که خوب همون فلش پلیر مربوط به شرکت adobe هست. البته شما هر دفعه که آپدیت میاد براش، باید اونو آپدیت کنی.
چون احتمالا این شرکت ایران رو تحریم کرده، برای دانلودش میتونی توی گوگل جستجو کنی این عبارت رو "دانلود flash player برای فایرفاکس"

به جای Internet download manager هم که همیشه خطا میده میتونی از نرم افزارهای مشابهش استفاده کنی.
مثلا از orbit استفاده کن. اگر چه این نرم افزار خیلی پیشرفته نیست ولی کارت رو راه میندازه، شما باید لینک دانلود رو خودت دستی کپی کنی و به این نرم افزار اضافه کنی تا برات دانلود کنه.
به اضافه این که اگه از موزیلا فایرفاکس استفاده میکنی، میتونی از پلاگینی(افزونه ای) به نام down them all استفاده کنی، که خیلی خوبه، عالیه.
خوبه.دستت درد نکنه. ولی من با کروم زیاد کاری ندارم آخه سرعتش خیلی کمه
پاسخ:
خواهش میکنم.
کروم که سرعتش خوبه آخه!!...
خب شما بگو با چی کار میکنی من افزونه های همونو بزارم :)
من سواد کامپیوتری م خیلی خیلی پایینه از افزونه ها هیچی نمی دونم حتی نمی دونم افزونه، دقیقا چی هست!

ولی چیزایی که نوشتید، به خصوص اون اولی ش، باید جالب باشه

پاسخ:
سلام
ایشالا اگه شد، بعداً توضیحات بیشتری میدم.
آره اون اولی که خیلی خوبه، بدون اون زندگی سخته!! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Get Adobe Flash player