روز بلاگ!! :)

تکلیف است برادر

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ب.ظ

نویسنده کتاب "تکلیف است برادر!" به تکلیفش عمل کرد!

واقعا حیف است که اینها به مرگ طبیعی بمیرند.

شهادتت مبارک سردار

سردار همدانی

#end

نظرات  (۱)

خدا بیامرزدش.واقعا جانفشانی کرد.هم در جنگ تحمیلی و هم در سوریه.

راستی یاد فرمانده بسیج شهرمون افتادم که داشت هفته گذشته راجع کسانی که قریب به سه هزار نفر فقط در اینجا(شهرمون) ثبت نام کردند، بخاطراینکه برن سوریه برای مبارزه با داعش بصورت داوطلب میگفت افتادم:

«...نباید فقط دنبال شهادت باشید،راه شهادت مهمتر است،شهید صیاد
شیرازی چند سال تو ارتش حضور مستمر درجنگ مناطق عملیاتی داشت
وباوجود این شهید نشد.گفت جنگ تموم شد و من مشتاق شهادت بودم
اما خیلی ها رفتند و من شهید نشدم و غبطه می خوردمیخوام این رو بگم که شهادت خبر نمیکنه و همون صیاد شیرازی از جنگ جبهه ها چند سال
گذشت و همه جا آرامش حکم فرما بود اصلا کسی باورش نمیشد اومدن
دم در خونش شهیدش کردن و ترورش کردن و صیاد شیرازی اینطور شهید
صیاد شیرازی شد که همه ازش اسم میبرن و شهید خطابش میکنند...»
پاسخ:
رهبری میگفت: آن روزی که خبر شهادت صیاد را به من دادند، من گفتم صیاد، شایسته‌ی شهادت بود؛ حقش بود؛ حیف بود صیاد بمیرد. وقتی این جمله را گفتم، چشم‌های شهید کاظمی پُرِ اشک شد، گفت: ان‌شاءاللَّه خبر من را هم به‌تان بدهند!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Get Adobe Flash player